東西拿了可以放回原位
但被移動的心是否可以歸位?
我不知道這樣打開心算好還是不好
我只是不想到最後又是一團糟

對愛我不敢冒險
需要更多時間來確定是否是對的

我希望一切不只是建立在好感上

如果你是真的
那我希望你認真
因為我不想玩
也玩不起

如果你是真的
那我希望你堅持
因為那些差距絕對不是一朝一夕能夠磨合的

如果
是真的

那我們再說吧

 

詞曲:JackieYu@WhiteMusic
編曲:張瀚中、OLIVER
鋼琴:張瀚中
吉他:OLIVER
大提琴:蔡曜任

if life is a drama you cry on my shoulder
all the star will shine and time has come

if something had happened
and time can be frozen
all the questions will be seen as one

if you are the sailor
but the ship wasn't there
could you sail to moon and catch the sun

if there is a difference
in between love and science
could you tell me where it all begun

if you're child
i'll take you home

if there's a way
to find your soul

if you're a liar
i hope you know
you're not alone

arrow
arrow
    全站熱搜

    Faith Qiqi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()